- V případě Vaší potřeby si můžete v online formuláři objednat zapůjčení náhradního iPhonu po dobu opravy
- Zálohujte si všechna data https://www.pouziteiphony.cz/zalohovani-iphonu/
- Vypněte funkci Najít iPhone (Find my phone) pokud je možné (pokud ne, pošlete i bez vypnuté funkce)
- Prohlídněte si ceny oprav viz. níže
- Vyplňte prosím online formulář Expresní servis viz. výše, po vyplnění a podle Vámi vybraného typu dopravy Vám pošleme do emailu štítek na dopravu ZDARMA (v případě Zásilkovny) nebo po zaplacení dopravy kartou online Vám přijde štítek na dopravu přes PPL Parcel Shop nebo GLS Parcel Shop nebo přijede kurýr PPL/GLS na Vámi zvolenou adresu vyzvednout zásilku
- iPhone pečlivě zabalte, nalepte na něj štítek pro dopravu (v případě Zásilkovny stačí jen ukázat štítek na displeji telefonu)
- Podle Vámi vybrané dopravy zaneste iPhone na kteroukoliv pobočku Zásilkovny (doprava ZDARMA) nebo ParcelShopu nebo GLS ParcelShopu nebo předejte kurýrovi PPL nebo GLS na Vámi zvolené adrese (doma, v práci).
- Přijetí iPhonu k nám můžete sledovat podle sledovacího čísla (dodání je "Vráceno odesílateli")
- Po prohlídnutí technikem a kompletní diagnostice Vám pošleme cenu opravy k odsouhlasení. V případě nesouhlasu zasíláme obratem zpět.
- Technik opraví expresně závadu (obvykle do 1-3 dní, v případě vážné vady obvykle do 7-30 dní) a odesíláme zpět na dobírku na Vámi vybranou zpětnou adresu. Záruka je 24 měsíců. O vyřízení opravy Vás informujeme vždy v emailu.
- Při opravách používáme kvalitní náhradní díly, technici pracují v nevodivém prostředí ESD a používají speciální nástroje. Při výměně baterie i displeje používáme adhezívní těsnění pro zajištění voděodolnosti. Po opravě následují u baterie i displeje komplexní testy.
* díly originální kvality se rozumí kompatibilní díly blížící se kvalitou originálním dílům ** komplikované pozáruční opravy mohou trva 60-120 dní např. opravy desek